telefon
do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Newsletter

Nie lubisz przepłacać? Zapisz się na newsletter a będziesz zawsze na bieżąco z promocjami!


 

Nagrody

e-Gazela Biznesu - www.dyskontbiurowy24.pl


Firma Godna Zaufania

Opinie o Dobiura24.pl na Opineo.pl

Teczki biurowe – rodzaje i przykładowe zastosowanie
Teczki biurowe – rodzaje i przykładowe zastosowanie

Każdy, kto wykonuje pracę biurową, z pewnością korzysta z teczki na dokumenty w formacie A4. To akcesorium, które pozwala utrzymać porządek na biurku, a także zapanować nad umowami czy innymi sporządzanymi na papierze ważnymi notatkami. Na co warto zwrócić uwagę, wybierając idealną teczkę? Przede wszystkim na to, aby jej rodzaj odpowiadał naszym potrzebom, a sam gadżet perfekcyjnie spełniał swoje zadanie, służąc swoją praktycznością. Nie da się też ukryć, że powinien dobrze wyglądać i komponować się np. z torebką.

czytaj całość »
Małe biuro - w co się zaopatrzyć?
Małe biuro - w co się zaopatrzyć?

Wydawać się może, iż praca w niewielkiej przestrzeni biurowej jest łatwiejsza. Teoretycznie mała liczba pracowników sprawia, że i wyposażenie biura jest proporcjonalnie mniejsze. Jednak brak właściwej organizacji wywoła bałagan, w którym ciężko cokolwiek znaleźć. Wpłynie to także negatywnie na komfort pracy i na wydajność pracowników. Dobra organizacja to zatem podstawa, a pomóc w niej może zestaw przydatnych akcesoriów i sprzętów.

czytaj całość »
Jak utrzymać porządek na open space?
Jak utrzymać porządek na open space?

Odosobnione miejsce pracy czy własny pokój w biurze to obecnie rzadkość. Wiele osób pracuje w firmach, w których standardem są tak zwane open space’y. Kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt osób, wiele biurek, szafek, szufladek na dokumenty - wszystko na jednej hali. Są tacy, którym to zupełnie nie przeszkadza. Nie każdy jednak lubi taki właśnie model pracy. Wśród jego głównych wad, poza hałasem czy ciągle panującym szmerem, wymienia się też panujący bałagan. Jak można temu zaradzić?

czytaj całość »
Jak wyposażyć recepcję?
Jak wyposażyć recepcję?

Poziom obsługi w recepcji potrafi znacząco wpłynąć na ogólne wrażenie o danym miejscu. Właściwe wyposażenie tego kluczowego miejsca nie tylko ułatwi pracownikom rzetelne wykonywanie obowiązków, ale też pomoże klientom dostrzec profesjonalizm instytucji oraz wyrobić sobie o niej dobrą opinię.

czytaj całość »
Modne biuro - trendy, które doceni pracownik i klient
Modne biuro - trendy, które doceni pracownik i klient

Dobry wizerunek to obecnie podstawa udanego marketingu – i dotyczy to nie tylko nienagannego ubrania, ale również biura, w którym przyjmujemy klientów, kontrahentów i współpracowników, prowadząc rozmowy biznesowe. Modne wnętrza biurowe to nie tylko krzyk ostatnich sezonów, ale wręcz współczesne obowiązujące normy. Coraz więcej mniejszych i większych firm uświadamia sobie, jak ważny jest profesjonalizm i najwyższa jakość w każdym aspekcie oferowanych usług.

czytaj całość »
Sklep internetowy z produktami Durable

Ład i porządek o najwyższej jakości. Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami prezentacyjnymi i do organizacji biura. W prowadzonym przez nas sklepie internetowym: dobiura24.pl sprzedajemy produkty marki Durable.

Porządek i dobra organizacja pracy

Zwiększa naszą efektywność każdego dnia, dlatego warto sięgnąć po produkty z kategorii porządek i organizacja. Prezentujemy w niej całe kolekcje biurowe BASIC, TREND, CUBO, OPTIMO, VEGAS, VARICOLOR wśród których dobrać można przyborniki na biuro, pojemniki na karteczki, na długopisy, na spinacze, kosze na śmieci, pojemniki na czasopisma i katalogi, szuflady na dokumenty. Wśród kolekcji wizytowników zeszytowych i obrotowych VISIFIX czy TELINDEX, też na pewno każdy wybierze odpowiedni dla siebie.
Do dobrej organizacji biura przydadzą się na pewno podpórki do książek, podkłady na biurko, etui i podstawki na wizytówki, etui na karty kredytowe, a także szpilki, pinezki i spinacze.

Identyfikacja

Zależy Ci na łatwej identyfikacji wśród dużej liczby osób? Jeżeli tak to zadbaj o odpowiedni identyfikator, a wybór gwarantujemy naprawdę duży: identyfikatory z zapięciem magnetycznym i ramką, z klasyczną agrafką, z klipem, z zapięciem krokodylkiem, z kombi-klipem, samoprzylepne oraz identyfikatory stołowe.

Urządzanie biura

Chcesz solidnie i elegancko urządzić swoje biuro? Zrobisz to w naszym sklepie, ponieważ w ofercie mamy stoliki komputerowe, biurowe, stoliki do projektorów, stojaki na parasole, ale również apteczki, kasetki na pieniądze, koszyki na zakupy, skrzynki i zawieszki na klucze.

Archiwizacja

Durable to również produkty do archiwizacji, teczki prezentacyjne i albumy ofertowe, listwy zaciskowe, skoroszyty. Prezentujemy także wiele rodzajów przekładek do segregatorów i sorterów na dokumenty.

Systemy informacyjne i prezentacja

W kategorii systemów informacyjnych i prezentacyjnych oferujemy szereg produktów: tablice informacyjne ścienne, przydrzwiowe i podłogowe, kieszenie magnetyczne, ramki do zdjęć, a także liczne pictogramy doskonale obrazujące dane wnętrze.

Akcesoria komputerowe i środki do czyszczenia

Do przechowywania nośników danych posiadamy elegancie albumy i etui na CD/DVD oraz  etui na karty pamięci. Wygodną pracę przy komputerze zapewnią podkładki pod mysz i nadgarstek. Czystość naszych urządzeń zapewnią środki czystości takie jak nasączone ściereczki, pianki, płyny do ekranów, sprężone powietrze.

Asortyment naszego sklepu jest szeroki i zróżnicowany, po to by każdy mógł wyposażyć swoje biuro kompleksowo, ale w produkty wysokiej jakości! Zapraszamy do współpracy z nami. Dla naszych klientów zawsze staramy się być elastyczni i dopasowywać ofertę do każdego indywidualnie!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl