Zarówno w miejscu pracy, jak i w domowym zaciszu, biuro lub gabinet to pomieszczenie, w którym najważniejsza jest możliwość działania w pełnym skupieniu. Wykonywanie zadań w komfortowych warunkach zwiększa efektywność – co do tego nikt nie ma wątpliwości. W związku z tym, jednym z nieodłącznych elementów każdego biurowego miejsca pracy, powinny być wytrzymałe podkłady. Tego typu maty pełnią wiele funkcji – co dokładnie zapewniają i czym są?
Nie lubisz przepłacać? Zapisz się na newsletter a będziesz zawsze na bieżąco z promocjami!
Niejedna osoba przyznaje, że ze względów bezpieczeństwa przechowuje większe kwoty na koncie internetowym. Trzymanie pieniędzy „w skarpetce” nie jest najlepszym pomysłem – zwłaszcza gdy prowadzi się firmę. Wiadomo jednak, że nie zawsze ma się możliwość błyskawicznego wpłacenia zarobionej gotówki do banku. W takiej sytuacji przydają się metalowe kasetki na pieniądze.
Każdy, kto wykonuje pracę biurową, z pewnością korzysta z teczki na dokumenty w formacie A4. To akcesorium, które pozwala utrzymać porządek na biurku, a także zapanować nad umowami czy innymi sporządzanymi na papierze ważnymi notatkami. Na co warto zwrócić uwagę, wybierając idealną teczkę? Przede wszystkim na to, aby jej rodzaj odpowiadał naszym potrzebom, a sam gadżet perfekcyjnie spełniał swoje zadanie, służąc swoją praktycznością. Nie da się też ukryć, że powinien dobrze wyglądać i komponować się np. z torebką.
Wydawać się może, iż praca w niewielkiej przestrzeni biurowej jest łatwiejsza. Teoretycznie mała liczba pracowników sprawia, że i wyposażenie biura jest proporcjonalnie mniejsze. Jednak brak właściwej organizacji wywoła bałagan, w którym ciężko cokolwiek znaleźć. Wpłynie to także negatywnie na komfort pracy i na wydajność pracowników. Dobra organizacja to zatem podstawa, a pomóc w niej może zestaw przydatnych akcesoriów i sprzętów.
Odosobnione miejsce pracy czy własny pokój w biurze to obecnie rzadkość. Wiele osób pracuje w firmach, w których standardem są tak zwane open space’y. Kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt osób, wiele biurek, szafek, szufladek na dokumenty - wszystko na jednej hali. Są tacy, którym to zupełnie nie przeszkadza. Nie każdy jednak lubi taki właśnie model pracy. Wśród jego głównych wad, poza hałasem czy ciągle panującym szmerem, wymienia się też panujący bałagan. Jak można temu zaradzić?
Poziom obsługi w recepcji potrafi znacząco wpłynąć na ogólne wrażenie o danym miejscu. Właściwe wyposażenie tego kluczowego miejsca nie tylko ułatwi pracownikom rzetelne wykonywanie obowiązków, ale też pomoże klientom dostrzec profesjonalizm instytucji oraz wyrobić sobie o niej dobrą opinię.
Dobry wizerunek to obecnie podstawa udanego marketingu – i dotyczy to nie tylko nienagannego ubrania, ale również biura, w którym przyjmujemy klientów, kontrahentów i współpracowników, prowadząc rozmowy biznesowe. Modne wnętrza biurowe to nie tylko krzyk ostatnich sezonów, ale wręcz współczesne obowiązujące normy. Coraz więcej mniejszych i większych firm uświadamia sobie, jak ważny jest profesjonalizm i najwyższa jakość w każdym aspekcie oferowanych usług.
Ład i porządek o najwyższej jakości. Sklep internetowy z wysokiej jakości produktami prezentacyjnymi i do organizacji biura. W prowadzonym przez nas sklepie internetowym: dobiura24.pl sprzedajemy produkty marki Durable.
Porządek i dobra organizacja pracy
Zwiększa naszą efektywność każdego dnia, dlatego warto sięgnąć po produkty z kategorii porządek i organizacja. Prezentujemy w niej całe kolekcje biurowe BASIC, TREND, CUBO, OPTIMO, VEGAS, VARICOLOR wśród których dobrać można przyborniki na biuro, pojemniki na karteczki, na długopisy, na spinacze, kosze na śmieci, pojemniki na czasopisma i katalogi, szuflady na dokumenty. Wśród kolekcji wizytowników zeszytowych i obrotowych VISIFIX czy TELINDEX, też na pewno każdy wybierze odpowiedni dla siebie.
Do dobrej organizacji biura przydadzą się na pewno podpórki do książek, podkłady na biurko, etui i podstawki na wizytówki, etui na karty kredytowe, a także szpilki, pinezki i spinacze.
Identyfikacja
Zależy Ci na łatwej identyfikacji wśród dużej liczby osób? Jeżeli tak to zadbaj o odpowiedni identyfikator, a wybór gwarantujemy naprawdę duży: identyfikatory z zapięciem magnetycznym i ramką, z klasyczną agrafką, z klipem, z zapięciem krokodylkiem, z kombi-klipem, samoprzylepne oraz identyfikatory stołowe.
Urządzanie biura
Chcesz solidnie i elegancko urządzić swoje biuro? Zrobisz to w naszym sklepie, ponieważ w ofercie mamy stoliki komputerowe, biurowe, stoliki do projektorów, stojaki na parasole, ale również apteczki, kasetki na pieniądze, koszyki na zakupy, skrzynki i zawieszki na klucze.
Archiwizacja
Durable to również produkty do archiwizacji, teczki prezentacyjne i albumy ofertowe, listwy zaciskowe, skoroszyty. Prezentujemy także wiele rodzajów przekładek do segregatorów i sorterów na dokumenty.
Systemy informacyjne i prezentacja
W kategorii systemów informacyjnych i prezentacyjnych oferujemy szereg produktów: tablice informacyjne ścienne, przydrzwiowe i podłogowe, kieszenie magnetyczne, ramki do zdjęć, a także liczne pictogramy doskonale obrazujące dane wnętrze.
Akcesoria komputerowe i środki do czyszczenia
Do przechowywania nośników danych posiadamy elegancie albumy i etui na CD/DVD oraz etui na karty pamięci. Wygodną pracę przy komputerze zapewnią podkładki pod mysz i nadgarstek. Czystość naszych urządzeń zapewnią środki czystości takie jak nasączone ściereczki, pianki, płyny do ekranów, sprężone powietrze.
Asortyment naszego sklepu jest szeroki i zróżnicowany, po to by każdy mógł wyposażyć swoje biuro kompleksowo, ale w produkty wysokiej jakości! Zapraszamy do współpracy z nami. Dla naszych klientów zawsze staramy się być elastyczni i dopasowywać ofertę do każdego indywidualnie!