telefon
do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Newsletter

Nie lubisz przepłacać? Zapisz się na newsletter a będziesz zawsze na bieżąco z promocjami!


 

Nagrody

e-Gazela Biznesu - www.dyskontbiurowy24.pl


Firma Godna Zaufania

Opinie o Dobiura24.pl na Opineo.pl

Małe biuro - w co się zaopatrzyć?

Uporządkowane biurko

Dbanie o ład w pomieszczeniu warto zacząć od poszczególnych biurek. Aby nie trzeba było ciągle czyścić blatu, przydadzą się antypoślizgowe podkłady na biurko. Dodatkową ich zaletą jest możliwość umieszczenia dokumentów albo notatek pod transparentną nakładką. Dzięki temu papiery nie będą tworzyć zbędnego chaosu na blacie i nie spadną na podłogę choćby przez nagły przeciąg w biurze. Ponadto można mieć pod ręką najpotrzebniejsze informacje. Do niektórych podkładów dołączony jest kalendarz, ułatwiający planowanie działań. Pracownikom, często jeżdżącym w delegacje lub na spotkania z klientami przyda się z kolei wizytownik, umożliwiający przechowywanie w jednym miejscu danych kontaktowych potencjalnych kontrahentów czy wspólników. Innym niezbędnym narzędziem, ułatwiającym porządkowanie dokumentów, jest skoroszyt. Przydaje się on również do estetycznego prezentowania raportów.

Wspólne szafki - co w nich trzymać?

Oprócz indywidualnych szafek, umieszczonych przy biurku każdego z pracowników, nawet w małym biurze przydadzą się szafki do użytku wspólnego. Można w nich przechowywać m.in.:

  • artykuły biurowe: papier do drukarki, teczki na dokumenty, karteczki samoprzylepne, długopisy, zakreślacze i inne,
  • firmowe materiały reklamowe, np. ulotki, foldery lub koszulki na rozmaite eventy,
  • awaryjny sprzęt komputerowy: myszy, klawiatury, słuchawki,
  • lektury i podręczniki branżowe, umieszczone na solidnych, stalowych podpórkach do książek,
  • naczynia (kubki, talerze), z których można skorzystać w wydzielonym kąciku kawowym oraz sztućce,
  • artykuły spożywcze: kawa, herbata, mleko, cukier, soki, przekąski.

Przestrzeń dookoła biurek

Jeśli pomieszczenie niedawno przeszło generalny remont, dobrze jest odpowiednio je zabezpieczyć. Oprócz listewek lub belek na ścianę, chroniących ją przed obijaniem krzesłami, warto zainwestować w maty pod krzesła. Dzięki nim parkiet nie będzie porysowany od kółek krzeseł biurowych. Dodatkowo dobrze jest zadbać o akcesoria, przydatne zaraz po wejściu do biura. Ustawiony tuż pod wieszakiem na kurtki stojak na parasole sprawi, że na podłodze przy biurkach nie będą tworzyły się kałuże. Nie można zapomnieć o solidnej wycieraczce do butów i miejscu, gdzie można odstawiać obuwie zimowe. Wyeliminuje to konieczność ciągłego przecierania podłogi z naniesionego błota pośniegowego.

Identyfikacja wizualna a kontakt z klientem

Teoretycznie w małym biurze, gdzie wszyscy się znają, noszenie identyfikatorów na co dzień nie jest konieczne. Jednak, gdy miejsce to odwiedzają klienci, warto zaopatrzyć w ten element swoich pracowników. Dobrze zaprojektowany identyfikator z logo firmy, imieniem i nazwiskiem pracownika oraz zajmowanym stanowiskiem na pewno wywoła pozytywne wrażenie. Dla klientów dobrze jest także ustawić dostępny w zasięgu wzroku stojak na ulotki, na którym regularnie należy uzupełniać reklamowe materiały firmowe. Jeśli firma zawiera ze swoimi klientami umowy, dobrze jest zainwestować w większy nakład teczek na dokumenty - najlepiej w barwach marki i z firmowym logo. Kupując materiały do biura takie jak skoroszyty czy maty, warto postawić na markę, oferującą produkty najlepszej jakości. Sklep internetowy dobiura24.pl ma asortyment z najwyższej półki. Wszystkie akcesoria są dostarczane przez Durable - producenta, który może poszczycić się solidnymi i estetycznymi artykułami biurowymi. Zamiast więc często inwestować w tanie, lecz nietrwałe i nieciekawe wizualnie przedmioty, lepiej zaoszczędzić poprzez zakup porządnych produktów. Zapraszamy!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl